divendres, 4 de novembre del 2011

si tu em dius vine, ho deixo tot, però digue'm vine


M'he pres un descans... merescut, a vegades inclús a la gent que ens agrada llegir, ens ve de gust una època de no fer res. i aquesta ha estat la meva. I he représ la lecura amb Albert Espinosa, ja sabeu el fenòmen "si tu em dius vine ho deixo tot però digue'm vine".

Hi ha gent que ha quedat molt impactada amb aquest llibre, jo sincerament penso que li falta alguna cosa, que la història s'explica per damunt, sense profundir. Jo m'esperava que em marqués, tipu "L'alquimista" de Paolo Coelho o "les nou revel.lacions" de James Redfield, però res; no he sentit res. He acabat el llibre i he dit... I què?

Una mica de màgia dient que hi ha 4 perles que has de trobar, però poca cosa més. Tan debò en tingués millor opinió amics....

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada