diumenge, 17 d’agost del 2014

La llista dels meus desitjos. Grégoire Delacourt

No sé què passaria pel meu cap si jo guanyés la loteria. Però per molt increïble que sembli, sé que la loteria et pot tocar, fins i tot l'euromillones. Tot i que evidentment aquestes coses només li passen al veí, no a un mateix. Doncs la protagonista d'aquest llibre és la veïna a qui li toca una quantitat tant indecent de diners que mareja. Però i si et toca la loteria i no vols canviar res de la teva vida?

Jo no sé si seria capaç de guardar-me el paperet i no cobrar-lo, però suposo que la vida t'ha de canviar tan que potser no tothom està preparat per deixar endarrera tota una vida per ser ric. La llista dels meus desitjos és un llibre fàcil, dolç i molt molt francès, un toc d'Amélie, un de Chocolate i la tradició, d'aquelles que no es perdonen i es podreix a l'ànima. Molt recomanable.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada